مهارت های زندگی تکلیف تابستانه کلباسی 17 تیر ماه 91
نوشته شده توسط : الهه کلباسی

 

یک اتقاف هزار راه حل (تکلیف تابستانه شماره 3)

دیروز که از مدرسه برگشتم یک جا مدادی توی کیفم دیدم درست مثل جامدادی خودم.

فهمیدم که آن را اشتباهی برداشته ام. وای!جا مدادی مال دوستم بود. باید آن را به او بر می گرداندم.

فکر کردم آن را توی کیف دوستم بگذارم اما بی اجازه که نمی توانستم به کیفش دست بزنم .

دوباره فکر کردم آن را روی میز "کنار دستش بگذارم " اما ترسیدم که از من چیزی بپرسد .

خواستم آن را روی میز خانم معلم بگذارم "تا معلم به او بدهد اما ممکن است دوستم مرا ببیند.

فکر کردم بیاندازم داخل صندوق پست اما نشانی خانه اش را نداشتم .

تصمیم گرفتم شبیه همان جامدادی را برایش بخرم و به او هدیه بدهم اما روز تولد او گذشته بود.

شاید مثل یک غریبه "نامه ای برایش بنویسم و بگویم که جامدادی را کجا گذاشته ام "اما او خط مرا می شناسد.

بالاخره رفتم و جامدادی را به او دادم "اما کمی خجالت کشیدم و خوب نتوانستم حرفم را بزنم .

حالا بگو از چه راه های دیگری می توانستم جامدادی را به او پس بدهم ؟

ممنون : کلباسی




:: بازدید از این مطلب : 1721
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 / 4 / 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: